Március 3-án, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) 7. alkalommal rendezte meg a díjátadót a budapesti EXTRA-ban, amire rekordszámú jelentkezés érkezett: 48 cég 137 nevezése összesen 12 kategóriában. „Azt szeretnénk, hogy hatékony marketingmegoldások elismerésével és azok széleskörű népszerűsítésével hozzájáruljunk az igényes, szakmailag helyes gyakorlatok elterjedéséhez, valamint segítsük a marketingszakma kisebb szereplőit is a minél színvonalasabb marketingtevékenység végzésében” – fogalmazott a szövetség első számú vezetője.
A Marketing Diamonds Awards zsűrizési szempontból is különbözik a többi díjátadótól, ugyanis a zsűri két részből állt össze: a hirdetőket 15, míg az ügynökségi oldalt összesen 9 szakember reprezentált. A tömérdek mennyiségű pályázó miatt a zsűri úgy döntött, hogy idén 104 gyémántot oszt ki a résztvevők között. Ez azt mutatja, hogy kisebb költségvetésből is lehetséges komoly szakmai elismerést nyerni.
A Csokonai színház 2 díjat is megszerzett a Közösségi média megoldások és az Online felületen futó kampányok kategóriában a „Van, aki ZOOMON szereti” nevezésével. A DKV Debreceni Közlekedési Zrt. szintén 2 elismerést kapott, az egyiket a „Zöld sziget a belvárosban – Debreceni Autómentes Nap 2021” jelentkezéséért CSR kampány kategóriában, a másikat pedig az Online felületen futó kampány csoportjában a „DKV Mobiljegy népszerűsítő kampány” miatt, valamint a EDC Debrecen Város- és Gazdaságfejlesztési Központ Nonprofit Kft. „3×30 DebrecenMob” nevezésével CSR kampány kategóriában lett díjazott.
Nagy Ráchel Lili
Forrás: https://marketingdiamond.hu/korabbi-marketing-awards-dijazottjaink