Átadták a megújult debreceni METRO-t

A debreceni METRO partnerei június 6-án ünnepélyes keretek között vették birtokba a megújult áruházat.

A professzionális vevők igényeire reagálva, és az új többcsatornás nagykereskedelmi modell alkalmazásának szellemében történt átalakításoknak köszönhetően Debrecen város és Hajdú-Bihar vármegye vendéglátóhelyei és független kiskereskedői hatékonyabb és kényelmesebb szolgáltatásokat élvezhetnek.

Az áruházi értékesítés, a kiszállítási üzletág, valamint a digitális szolgáltatások alkotják a többcsatornás nagykereskedelmi modell pilléreit. Bár mindegyik területet érinti a fejlesztés, de a külső szemlélő számára az áruházak és a vevőterek átalakulása a leginkább szembetűnő. Eddig az áruházlánc 13 hazai tagjából 12 újult meg: sorrendben a budakalászi, a kelet-pesti, a szegedi, a szombathelyi, a győri, a nyíregyházi, a székesfehérvári, a ferencvárosi, a miskolci, a budaörsi, a pécsi és most már a debreceni is. A kecskeméti METRO őszi felújításával fog zárulni a kör.

Bodó Zsolt áruház- és vonzáskörzeti igazgató a megnyitón elmondta, hogy a felújítás látványos, vevőteret érintő részével már április végén elkészültek, míg az energetikai beruházások végére kicsit később tehettek pontot.

Bodó Zsolt

A munkálatok azonban egyetlen perc kiesést sem okoztak az áruház működésében, hiszen gyorsított ütemben, éjszaka végezték őket – a vevők kiszolgálása ezalatt folyamatos volt.

Az áruházátadón szerepet vállalt Papp László, Debrecen Megyei Jogú Város polgármestere és Pajna Zoltán, a Hajdú-Bihar Vármegyei Közgyűlés elnöke is. Papp László üdvözlő beszédében hangsúlyozta, hogy a kereskedelem pozitív jövőképe különösen fontos Debrecen életében, ahol a kereskedelmi szektor a legnagyobb munkáltató. A METRO fejlesztéseinek ezért nagyon jó üzenete van a helyi gazdaság egészére nézve.

Papp László

A vármegye ellátási láncában a vállalkozók által keresett, igényelt – és lehetőleg magyar – termékek időben és megfelelő mennyiségben jussanak célba. Ebben a folyamatban az olyan nagyvállalatok, mint a METRO, fontos szerepet játszanak – mutatott rá Pajna Zoltán.

Pajna Zoltán

Az átalakítások egyszerre szolgálják a vevők által az áruházban folytatott beszerzések és az áruházi kiszolgálás hatékonyságát. A vásárlói útvonal lerövidült, szélesebb közlekedőfolyosók szolgálják a kényelmes nagybani vásárlást. A vásárlói igényekhez igazítva az áruházi térben nagyobb lett az élelmiszereket kínáló terület. A termékelhelyezéseket a nagykereskedelmi jelleghez igazították: ez 30-40%-kal több raklapos kihelyezést, a polcok nagyobb kiszerelésű termékekkel, egységcsomagokkal való feltöltését, és új lépcsőzetes árazási politika érvényesítését is jelentette. A közös ki- és bejárat kialakításával a vevőszolgálat és kassza terület egy térbe került, ami az ügyintézést és az áruházi közlekedést egyaránt meggyorsította. A hűtőrendszert korszerűsítették, a hűtő- és fagyasztóbútorokat lecserélték, ami nemcsak magasabb komfortot, hanem jelentős energiamegtakarítást is jelent. Az energetikai fejlesztések később kiegészülnek napelemes rendszerrel és világítás-korszerűsítéssel is.

 

Ez is érdekelhet