Teljes ügyfélszolgálati és értékesítési leállás jön a Vodafone-nál

Teljesen leáll a Vodafone értékesítési és ügyfélszolgálati rendszere egy hétre, amely a számlafizetést is érinti.

A bejelentés szerint a Vodafone-UPC integráció utolsó lépéseként ismét informatikai átállást végez a szolgáltató, amely 3,8 millió ügyfelet érint Magyarországon.

Július 11-16. között nem lesznek elérhetők az értékesítési és ügyfélszolgálati rendszerek, azonban az otthoni és mobil alapszolgáltatások továbbra is használhatók.

Vodafone

Ez azt jelenti, hogy hogy az átállás ideje alatt a személyes és online ügyintézés, értékesítés, az autópálya matrica vétele, parkolás fizetése nem lesznek elérhetők. Érinti a szolgáltatások befizetését is a leállás, így ha valakinek számlája lejár ez idő alatt, nem tudja befizetni.

Új vezetékes szolgáltatást, vagy médiaeszközt az üzletekben július 7-ig lehet személyesen igényelni, a számlák esetében azt kéri a Vodafone. hogy július 6-ig történjen meg. Kiemelik, kérik hogy ne fizessenek be július 7-16 között számlát.

A megfelelő adatcsomag keretéről, vagy a roaming szolgáltatások aktiválását is meg kell tenni július 11. előtt. Ha valaki külföldre meg nyaralni a jövő héten, meglepődhet, ha nem rendelkezik előre.

Ez is érdekelhet