A legértékesebb magyar influenszerek ismét debreceniek

A magyar Forbes idén második alkalommal vizsgálta, mennyire sikeresek, népszerűek és aktívak az ország influenszerei.

Ahogy tavaly, idén is a debreceni TheVR csapata végzett az élen. A Fábián István és Komzsik János által alapított csatorna eredetileg videójátékokra specializálódott, de később kibővítették repertoárjukat technikai eszközök bemutatásával. Napjainkban már reggeli műsorukban is foglalkoznak közéleti eseményekkel (debreceni történésekkel is), valamint podcasteket is készítenek.


THEVR10: A dokumentumfilm – tavaly két órában mesélte el a magyar tartalomgyártás legnépszerűbb csapata, mint írják, „életünk legszebb, legizgalmasabb tíz évét”. Az 1,4 milliós nézettségű Youtube-videó korrajz is, hiszen végigkövethetjük, hogy nőtt ki Pisti és Jani gyerekszobában ordibálós videóiból valóságos médiabirodalom Debrecenben.


A Forbes rangsorában a TheShowK a 13. helyen található. A hajdú-bihari csapat, Balázs, Benedek és Kamilla külön is több százezres követőszámú csatornákat visznek, nem csak a főhadiszállást, ahol a hajdúszoboszlói testvérek együtt kapaszkodnak a különböző trendekre. A Youtube mellett már a Tiktokon is pörögnek a kifejezetten oda gyártott Foodora- vagy Penny Market-hirdetések

Ez is érdekelhet