A különböző dizájn trendek változásakor gyakran több márka, gyártó, cég vált idővel logót, arculatot. Ez mostanában főleg az autómárkák esetén látni, hiszen sok gyártó lecserélte a logóját egy új, vagy teljesen új, modern kinézetet adó logóra, vagy egyszerűen a régit lecserélte egy flat, azaz lapos dizájnra.
Egy régi, magyar számítástechnikai vállalkozás is megpróbálkozott az arculatváltással, amiből nagyon gyorsan ki is hátráltak, amikor észlelték a Facebook véleményeket.
Történt az eset 2023. április 27-ém, amikor is a PCX nevű cég lecserélte a régi logóját és arculatát egy új, a mai dizájn világban elfogadottabb, friss alternatívára, új színekkel, vizuális elemekkel.

A Facebookon egy egészen jó posztot is összehoztak arról, amelyben levezetik az arculatváltást, miért látták annak szükségességét és tudják, hogy nem mindenkinek fog tetszeni, de azért remélik megszokják ezen felhasználók is.
A poszt alatti komment szekcióban hamar elszabadultak a vélemények. Jellemzően akinek tetszett ( és véleményt formált meg), rövidre fogta. Akik viszont negatív kritikával éltek, szerencsére több esetben ki is fejtették mi a probléma vele, nem csak “odaböfögték”, hogy “szar”.
A cég hamar visszavonulót fújt és május 7-én jelezték, hogy visszatérnek a régi megszokott logóra és arculatra, hallgatva a felhasználókra. Ezzel együtt egy szavazást is indítottak a két arculat között, amelyet a Facebookon magasan vezet a régi.