A Coca-Cola is felült az AI vonatra, elhozták azt az új üdítőt, amelyet állításuk szerint az AI tervezett meg.
A Coca-Cola Y3000 (egészen pontosan: Coca-Cola Y3000 Zero Creations Limited Edition) néven boltokba kerülő üdítőt egyfajta futurisztikus termékként jellemzi a cég. A hivatalos kommunikáció szerint mint a termék ízét, mint a doboz külsejét mesterséges intelligenciával terveztették.
A cukormentes, Zero termékcsaládba tartozó Y3000-ben a szukralóz mesterséges édesítőszert használta a gyártó. Hogy milyen ízű az új Coca-Cola? Ezt nem árulják el! A vállalat annyit kommunikált, hogy a legújabb Creations ízt a jövő inspirálta és “nagyon izgalmas”
A Coca-Cola Y3000 már a magyar boltok polcain is megtalálható, nagyjából egy időben vált elérhetővé világszerte a termék. Az új bejelentés nagy hatást nem hozott egyelőre a cég életében, a Coca-Cola részvényei továbbra is kb. 7%-os mínuszban állnak az év eleji értékhez képest.